هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه ( دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن ، برای داشتن استانداردهای بهداشتی و  ایمنی لازم در محیط  درمانی تصمیم به خریداری هواساز با ظرفیت های مختلف از شرکت آریا تهویه گرفت . این هواسازها نقش مهمی در ارائه محیط پاک وسالم برای بیماران و کادر درمانی دارند . هواساز و هواسازهای هایژنیک شرکت آریا تهویه دارای فیلترهای قوی با توانایی حذف ذرات معلق ، باکتریها و ویروسها می باشد . و همچنین با قابلیت کنترل رطوبت هوا ، کمک به حفظ رطوبت محیط می کند . از جمله ویژگیهای مهم دیگر کمک به کاهش هزینه های انرژی و توانایی ضدعفونی کردن محیط با استفاده از روشهای یونیزاسیون و uv می باشد .

 

 

کلینیک (دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن

درمانگاه (دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن

شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی در راستای اهداف عالی آستان قدس رضوی ، با تکیه بر تکنولوژی ها و سیستم های روز دنیا و با استفاده از فرصتهای مناسب سهمی هر چند اندک در عمران و آبادانی ایران اسلامی داشته و در افق چشم انداز خود در یکی از برترین شرکت های ارائه کننده خدمات فنی و مهندسی در داخل و خارج از کشور خواهد بود . دارالشفاء امام رضا شهرستان قائن یکی دیگر از دستاوردهای این مجموعه مهندسی می باشد .

این مجموعه درمانی مجهز به قسمتهای مختلف از جمله اتاق عمل است ، که نیازمند محیطی استریل و عاری از باکتری و ویروس می باشد .  با ایجاد محیطی تمیز و مطبوع اقدام به تهیه تعدادی هواساز و هواساز هایژنیک با ظرفیت های مختلف  از شرکت آریا تهویه کرد . بطور کلی هواسازها برای بهبود کیفیت هوای داخلی ، افزایش راحتی و سلامتی افراد ، کنترل دما رطوبت و افزایش بازدهی استفاده می شوند . شرکت آریا تهویه خراسان با توجه به پیشرو بودن در زمینه تهویه مطبوع در بیمارستانها و مراکز درمانی مختلف بار دیگر اقدامات لازم را در جهت عملکرد بهتر کادر پزشکی انجام داد .

 

هواساز هایژنیک جهت پروژه کلینیک درمانی امام رضا شهرستان قائن

هواساز هایژنیک جهت پروژه کلینیک درمانی امام رضا شهرستان قائن

 

ویژگی های فنی هواسازهای شرکت آریا تهویه :

1-استراکچر از پروفیل آلومینیوم سه جزئی ترمال بریک مخوص مصارف هایژنیک

2-کرنرهای داخلی گرد و سطوح داخلی صاف و صیقلی جهت جلوگیری از رشد میکروارگانیزم ها

3-استفاده از پلاگ فن بدون تسمه پولی و راندمان بالا نصب شده بر روی لرزه گیر فنری

4-سنسور اختلاف فشار DPS و نمایشگر افت فشار DPG جهت فیلتر ها

5-بدنه دوجداره و کلیه قسمت های داخلی ساخته شده از استنلس استیل

6-مجهز به دمپر ایرفویل به همراه موتور دمپر

و….

 

بدنه دستگاه:

 

 

بدنه هواساز هایژنیک

بدنه هواساز هایژنیک

 

دستگاه بصورت دو جداره مادولار با قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان با عایق پلی یورتان (جرم حجمی  45kg/3^3) ، به ضخامت بدنه 50 میلیمتر در تمامی قسمتها و در کلیه سطوح (کف ,دیواره ها, سقف) می باشد.
ورق جداره بیرونی و داخلی بترتیب حداقل 9/0 میلی متر گالوانیزه گرم و 6/0 میلی متر ورق استنلس استیل 304 می باشد. ورق جداره داخلی کف دستگاه 1 میلیمتر از جنس استنلس استیل 304  می باشد. بدنه از خارج دارای رنگ با پوشش رنگ پودری (الکترواستاتیک) می باشد.بدنه دارای درب بازدید لولائی با لولا و دستگیره قفل دار پلی آمید، هایژنیک  در داخل اتاقک مناسب. برای مصارف تهویه مطبوع کلیـه دربهای بـازدید دارای دریچه بازدید شفاف به قطر حداقل 15 سانتیمتر  می باشد.
ساختار لولاها  به گونه ایست که در اثر تجمع گرد و غبار جلوی حرکت آسان را نمی گیرد.کف کلیه قسمتها به گونه ایی ساخته میشود. که امکان ورود نفر بدون فرورفتگی ورق داخلی ایجاد میگردد. کلیه قسمت های دستگاه مجهز به کف شور مناسب شستشو با لوله دارای شیب مناسب جهت هدایت آب به بیرون دستگاه همراه با درپوش مناسب مجهزمی باشد. جهت هر دستگاه هواساز یک عدد سیفون مخصوص هواسازهای هایژنیک ارائه میگردد.پیچ و مهره های مورد استفاده برای مونتاژ قطعات داخلی از نوع استنلس استیل می باشد.در داخـل دستگاه در قسمتهای فن و فیلتـر از لامپ روشنایی استفـاده میگردد.آب بندی و هوابندی کلیه قطعات و پانلها با نوار لاستیکی مخصوص و چسب پلی یورتان انجام میشود.

 

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه ( دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن
تحویل و نصب دستگاه های هواساز ساخت شرکت آریا تهویه در شهرستان قائن.
پروژه هتل شکوه شارستان
پروژه هتل شکوه شارستان پروژه هتل شکوه شارستان : هتل‌ها به عنوان یکی از مراکز عمومی ، از نظر زیرسازی، ساختار، امنیت و دکوراسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است طراحی هتل به عنوان یکی از حرفه‌های مهم در کلیه نقاط دنیا مورد توجه دست اندرکاران این رشته قرار گرفته است .میزان آرامش و آسایش برای […]
تحویل شش دستگاه مینی چیلر بالازن به ظرفیت 8 و 10 تن
تحویل شش دستگاه مینی چیلر بالازن به ظرفیت 8 و 10 تن کارفرمای این کار مهندس روحانی می باشد. نصب این دستگاه از جمله پروژه های مسکونی می باشد.     0 0 رای امتیازدهی به مقاله
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات