مهندسی یعنی استفاده از علم برای یافتن راه حل های خلاقانه

روزت مبارک مهندس خلاق روزهای سخت زندگی

روز مهندس مبارک

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
تاریخچه کمپانی بیتزر_کمپرسور بیتزر
داستان موفقیت BITZER مربوط به 90 سال پیش می باشد. در سال 1934، مخترع سوابی، مارتین بیتزر، پایه های اولیه برند بیتزر را در یک کارگاه کوچک در Sindelfingen، آلمان گذاشت. او در ابتدا کمپرسور نمی ساخت، بلکه اکسپنشن های ترموستاتیک تولید می کرد. در ادامه تلاشها تولید کمپرسور به عنوان تجارت اصلی آنها تبدیل شد. امروزه شرکت بیتزر بزرگترین تولید کننده انواع کمپرسور جهت تهویه مطبوع و تبرید می باشد. و توانسته در بیش از 40 کشور با 75 نمایندگی و بیش از 4300 کارمند حضور جهانی گسترده ای داشته باشد. این شرکت با تولید محصولات سازگار با محیط زیست و همچنین مصرف انری کم همراه با کارایی موثر جایگاه قابل توجه ای در بین تولید کنندگان تهویه مطبوع و تبرید دارد.
روز جهانی کار و کارگر مبارک
روز جهانی کارو کارگر فرصتی است برای تامل در شرایط کارگران و تلاش برای بهبود شرایط زندگی آنها است . با احترام و تقدیر به کارگران به آنها انگیزه و حمایت بیشتر بدهیم تا بهترین نتایج را برای خود و جامعه به دست آوردند .
نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیید کنندگان تهویه مطبوع ایران در سال 1403برگزار شد
نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران در سال 1403 ، در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت در دفتر ریاست انجمن برگزار شد.
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات