نخستین جلسه انجمن تهویه مطبوع در سال 1403

گزارشی از جلسه هیات مدیره انجمن

نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران در سال 1403 ، در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت در دفتر ریاست انجمن برگزار شد.
در این جلسه ساز و کار اجرایی مصوبات جلسه مورخ 25/11/1402 هیئت مدیره درخصوص تغییر وضعیت اعضای ناظر به اعضای اصلی و ملاحظات مقتضی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
همچنین در جهت تقویت جایگاه قطعه سازان در انجمن، مقرر شد جلسه ای با سازمان نظام مهندسی در خصوص راهکارهای ممیزی کیفیت قطعه سازان و بازدید از خطوط تولیدی شرکت ها صورت پذیرد و همچنین درخصوص چگونگی نظرخواهی از شرکت های مصرف کننده محصولات قطعه سازان در مورد کیفیت قطعات بررسی انجام شود .
در این جلسه پس از بررسی فهرست دوره های آموزشی احصاء شده برای صنعت تهویه، مقرر شد نخستین دوره آموزشی انجمن در سال جاری در حوزه موضوعات فنی در بهار 1403 برگزار گردد .
همچنین با توجه به استقبال اعضا از مشارکت در نمایشگاه تاسیسات، مقرر شد جلسه ای با شرکت نمانگر درخصوص کمیت و کیفیت مشارکت اعضای انجمن در این نمایشگاه برگزار شود .
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
روز جهانی کار و کارگر مبارک
روز جهانی کارو کارگر فرصتی است برای تامل در شرایط کارگران و تلاش برای بهبود شرایط زندگی آنها است . با احترام و تقدیر به کارگران به آنها انگیزه و حمایت بیشتر بدهیم تا بهترین نتایج را برای خود و جامعه به دست آوردند .
نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیید کنندگان تهویه مطبوع ایران در سال 1403برگزار شد
نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران در سال 1403 ، در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت در دفتر ریاست انجمن برگزار شد.
ساخت و اجراء هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه امام رضا در شهرستان قائن
ساخت و اجراء هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه امام رضا در شهرستان قائن هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه ( دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن ، برای داشتن استانداردهای بهداشتی و  ایمنی لازم در محیط  درمانی تصمیم به خریداری هواساز با ظرفیت های مختلف از شرکت آریا تهویه گرفت . این هواسازها نقش مهمی در […]
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات