تاریخچه کمپانی کوپلند

برند Copeland توسط Edmund Copeland در سال 1921 ثبت شد. وی شرکتی را در دیترویت میشیگان تأسیس کرد، تا با اختراعات منحصر به فرد خود صنعت تبرید را متحول کند. هنگامی که شرکت با چالش هایی مواجه شد، دارایی های آن فروخته شد و ادامه عملیات در سال 1937 به سیدنی و اوهایو منتقل شد. در سیدنی، چهار تن از مهندسان جوان کارآفرین شرکت با نام های The Oskar Buschmann, Frank Gleason, Harry Thompson and Charles Curtis، حق امتیاز کمپرسور را خریداری کردند. امرسون در سال 1986 مدیریت کوپلند را به عهده گرفت. و کوپلند به عنوان زیرمجموعه شرکت امرسان الکتریک شناخته شد. و در اکتبر 1986 به یکی از زیرمجموعه های شرکت امرسون الکتریک سنت لوئیس تبدیل شد. این شرکت بار دیگر با تولید کمپرسور جدید Compliant Scroll در سال 1987 یک استاندارد صنعتی را تعیین کرد. این اولین و تنها تولید کننده آمریکایی بود که در زمینه تولید کمپرسورهای اسکرال برای بازار تهویه مطبوع و پمپ حرارتی فعالیت می کرد. مجله “Popular Science” این شرکت را برای اولین پیشرفت قابل توجه در صنعت تهویه مطبوع طی سالیان متمادی به رسمیت شناخت. و در همین زمان سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه یک محصول جدید بنام کمپرسور اسکرال انجام داد. در سال 1987 اولین کمپرسور اسکرال را با نام تجاری کوپلند معرفی و وارد بازار کرد.  این محصول با عملکرد بسیار کارآمد و قابل اعتماد باعث انقلابی در صنعت تهویه مطبوع و تبرید در سراسر جهان شد. و منجر به معرفی کمپرسورهای کمپانی Copeland برای کاربردهای مختلف از جمله تهویه مطبوع مسکونی و تجاری تا سیستم های تبرید برای مواد غذایی و سیستم های بهداشتی و صنایع دریایی و کانتینرها شد.

 

روند رشد کوپلند:

کوپلند پیوسته در مسیر پیشرفت بوده است. در اکتبر سال 1986 به عنوان زیر مجموعه شرکت امرسان آمریکا تبدیل شد. در سال 1987 میلادی با تولید کمپرسور اسکرال منحصر به فرد و پیشرفته خود را به عنوان پیشرو در تولید کمپرسور‌های اسکرال معرفی کرد. مجله “Popular Science” شرکت کوپلند را برای پیشرفت با سرعت بالا در صنعت تبرودت طی سالیان مستمر مورد تحسین قرار داد. کوپلند در حال حاضر با بیش از ۶۰۰۰ کارمند عضو بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کنندگان کمپرسور در دنیا به شمار می‌رود.

علاوه بر کمپرسورهای اسکرال کوپلند، امرسون طیف کاملی از کمپرسورهای رفت و برگشتی نیمه هرمتیک و هرمتیک کوپلند و همچنین واحدهای کندانسینگ را برای کاربردهای تبرید تجاری طراحی، تولید و به بازار عرضه کرد. بسیاری از محصولات کوپلند همچنین به سیستم های هوشمند برای نظارت و حفاظت پیشرفته، تشخیص و اندازه‌گیری مصرف برق و قابلیت‌های ارتباطی مجهز هستند.

برند کوپلند با تحقیق و توسعه، طراحی و مهندسی و آزمایش‌ها و تولیدات پیشرفته درکارخانه‌های مختلف در سراسر جهان، توسعه یافته و نیازهای منحصر به فرد هر کاربری را برآورده می‌کند.

کوپلند برندی است که، در طراحی و ساخت کمپرسورها در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید شناخته شده می باشد. امرسون با نوآوریهای جدید در کوپلند و تمرکز بر حل مشکلات مشتری، با توسعه چند میلیون دلاری تاسیسات مهندسی خود را در سیدنی و اوهایو تکمیل کرد. این سرمایه گذاری شامل 110000 فوت مربع فضای آزمایشگاهی مهندسی جدید برای تحقیق محصول، توسعه و آزمایش نسل بعدی کمپرسورها و سایر فناوری های حیاتی برای صنعت گرمایش، تهویه مطبوع و تبرید (HVACR) می باشد.

بیشتر کار در آزمایشگاه‌های سیدنی بر طراحی کمپرسورهای خلاقانه ای متمرکز می باشد که از مبردهای سازگار با محیط زیست با پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) پایین‌ استفاده می کنند.

امروزه کوپلند تولید کننده پیشرو در کمپرسورها برای کاربردهای مختلف تهویه مطبوع و تبرید تجاری می باشد. کاتالوگ کمپرسور Copeland شامل انواع کمپرسورهای تک فاز، هرمتیک و سه فاز  می باشد. کمپرسورهای Copeland برای حذف مبردهای بخار که حامل گرما هستند، طراحی شده اند. این کمپرسورهای باکیفیت دارای ظرفیت گرمایشی بین 15500 تا 319000 btu/H هستند و دارای یک شیر فشار داخلی (IPR) هستند تا از آسیب ناشی از گرمای بیش از حد جلوگیری می کنند.

شرکت کوپلند

محصولات شرکت کوپلند در بیش از ۱۱۰ کشور به صورت عمده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت با توجه به پشتوانه و پیشینه علمی خود دارای ۳۰۰۰ اختراع ثبتی در زمینه ساخت و طراحی کمپرسور و سیستم های تبریدی است.

کوپلند نام خود را مدیون موسس این شرکت ادموند کوپلند می‌داند. که با تاسیس و اختراعات خود سعی بر تحول صنعت تبرید وتهویه مطبوع داشت. کمپرسور‌های اسکرال کوپلند مطرح ترین محصول این شرکت است که بسیار کاربردی است و در محصولاتی مانند: چیلر، داکت اسپلیت، پکیج یونیت، یخچال ها، صنایع نظامی، آزمایشگاه ها، آبسردکن ها و به طور کلی محصولات تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد. البته امرسان کوپلند علاوه بر تولید کمپرسور‌های اسکرال کمپرسور های دیگری تولید می‌کند که در صنعت ساخت سردخانه و تونل های انجماد نیز بهخ کار گرفته می‌شوند. کمپرسور های DWM که قبل از انقلاب در ایران مورد استفاده قرار می‌گرفتند و تا به امروز محبوبیت بالایی دارند از محصولات این شرکت است.

 

شعبه های کوپلند در دنیا:

کوپلند در کشورهای مختلف مرکز دارد. از مطرح ترین کارخانه های کوپلند که محصولات آن در ایران بسیار پر استفاده است می توان به تایلند و چین اشاره کرد.

در حال حاضر کوپلند در چین، فلیپین، امارات، عربستان، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و امریکا دارای مراکر مختلف است.

نمایندگی کوپلند در ایران:

در زمان قبل از انقلاب کوپلند در ایران دارای نمایندگی بود و محصولات کوپلند به سهولت در دسترس قرار می‌گرفت. در حال حاضر محصولات ساخت چین و تایلند این شرکت به صورت قانونی وارد ایران می‌گردد. اما متاسفانه این محصولات شامل کمپرسور‌های اسکرال می‌گردد و دیگر کمپرسور‌های سردخانه‌ای این برند معتبر وارد ایران نمی‌گردد. شرکت آریا تهویه خراسان در محصولات تولیدی در دسته تهویه مطبوع از کمپرسور های اسکرال کوپلند بسیار استفاده می کند.

این شرکت با توجه به دپوی محصولات کوپلند در انبار کارخانه امکان فروش کمپرسورهای اسکرال را با قیمت مناسب دارا است.

محصولات کمپانی کوپلند

کمپرسورهای کمپانی کوپلند در اشکال مختلفی از جمله هفت سری مختلف با ده ها مدل مجزا وجود دارند. عوامل زیادی بر طراحی کمپرسورها تأثیر می‌گذارند، امروزه نسل جدید کمپرسورهای اسکرال Copeland برای راندمان بالا و قابل استفاده برای طیف وسیعی از مبردها با (GWP پایین) طراحی شده اند.

یکی از مهمترین محصولات این شرکت کمپرسور اسکرال می باشد. کمپرسورهای اسکرال برای رفع مشکلات رایج در کمپرسورهای پیستونی طراحی شده اند. و کوپلند این کار را به درستی انجام می دهد.

کمپرسور اسکرال Copeland ZB برای کاربردهای تبرید با دمای متوسط ​​تا بالا و فرآیندهای خنک کننده می باشد.

مزایای کلیدی کمپرسورهای اسکرال Copeland

_لرزش کم،سطح ارتعاش پایین تر، به خصوص در ظرفیت های کمترو

_کاهش نشت مبرد در سیستم

_ تعمیر و نگهداری کمتر به لطف قطعات متحرک کمتر

_مقرون به صرفه، راندمان فصلی بالا

_تنظیم نوسان دیجیتال از 10 تا 100٪

_طراحی خاص و وزن سبک در مقایسه با کمپرسورهای نیمه هرمتیک

_محدوده عملکرد دمایی از 20-℃ تا 10 ℃

_واجد شرایط برای مبردهای متعدد از جمله R404A، R22، R134A، R407

_دارای توان 2 تا 60 اسب بخار، دارای قابلیت اطمینان و راندمان بالا

_ دارای راندمان بالا در ظرفیتهای عملکردی مختلف

کمپرسورهای اسکرال کوپلند تنها سه قسمت متحرک دارند. این به طور قابل توجهی فرسودگی را در طول زمان کاهش می دهد، بنابراین نگهداری آنها ساده تر می باشد.

کمپرسورهای کوپلند دارای عملکرد آرام و بی صدا می باشند. به این معنی است که قطعات کاملاً در جای خود قرار می گیرند و از فرسایش جلوگیری می شود. در اندازه های کوچک و ظرفیت های پایین تر، کمپرسور اسکرال Copeland به صورت بی صدا عمل می کنند.

کمپرسورهای اسکرال Copeland با سرعت ثابت برای تهویه مطبوع تجاری مناسب می باشند. واحدهای کمپرسورها با ظرفیت ثابت برای ساختمان ها با متراژهای کم و متوسط ​​محبوبیت بیشتری دارند و با راندمان بالا کار می کنند.

عوامل موثر در کیفیت کمپرسورهای کوپلند

بطور کلی کمپرسورهای کوپلند به کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و دوام معروف هستند. این به چندین عامل مربوط می شود، از جمله:
بازده انرژی: کمپرسورهای کوپلند برای کارکرد موثر، کاهش مصرف انرژی و هزینه‌ها طراحی شده‌اند.

دوام: کمپرسورهای کوپلند بر دوام و قابلیت اطمینان تمرکز دارند، به این معنی که می توانند در شرایط سخت مقاومت کنند و طول عمر بیشتری نسبت به کمپرسورهای دیگر داشته باشند.
کنترل دقیق: کمپرسورهای کوپلند کنترل دقیق دما و خنک‌سازی مداوم را انجام می دهند.

محدوده کاربرد وسیع: کمپرسورهای Copeland برای طیف وسیعی از کاربری ها، از مسکونی تا تجاری، مناسب هستند و آنها را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.
قطعات با کیفیت بالا: کمپرسورهای Copeland از قطعات باکیفیت ساخته شده که در عملکرد آنها موثر می باشد.

طراحی نوآورانه: کمپرسورهای Copeland با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها طراحی شده‌اند و ویژگی‌هایی مانند کنترل‌های موتور پیشرفته و مبدل‌های حرارتی با راندمان بالا را در خود جای داده‌اند.
گارانتی و پشتیبانی قوی: کمپرسورهای کوپلند با ضمانت قوی و پشتیبانی جامع از مشتری پشتیبانی می‌شوند و تضمین می‌کنند که مشتریان بیشترین بهره را از محصولات خود می‌برند.

این عوامل همراه با تعهد به نوآوری، کمپرسورهای Copeland را به یک انتخاب قابل اعتماد برای متخصصان AC&R و مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

 

 

 

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
تاریخچه کمپانی Copeland
برند Copeland توسط Edmund Copeland در سال 1921 ثبت شد. وی شرکتی را در دیترویت میشیگان تأسیس کرد، تا با اختراعات منحصر به فرد خود صنعت تبرید را متحول کند. هنگامی که شرکت با چالش هایی مواجه شد، دارایی های آن فروخته شد و ادامه عملیات در سال 1937 به سیدنی و اوهایو منتقل شد. در سیدنی، چهار تن از مهندسان جوان کارآفرین شرکت، حق امتیاز کمپرسور را خریداری کردند. امرسون در سال 1986 مدیریت کوپلند را به عهده گرفت. و کوپلند به عنوان زیرمجموعه شرکت امرسان الکتریک شد. و در همین زمان سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه یک محصول جدید بنام کمپرسور اسکرال انجام داد. در سال 1987 اولین کمپرسور اسکرال را با نام تجاری کوپلند معرفی و وارد بازار کرد.
تاریخچه کمپانی دانفوس
دانفوس یک شرکت چند ملیتی دانمارکی است که در سال 1933 توسط Mads Clausen تأسیس شد و آن را در میان قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی و تولید کمپرسور قرار داد. اگرچه از سال 1956 تا 2010 یک شرکت فرعی به نام کمپرسور دانفوس وجود داشت، اما شرکت اصلی به طور مداوم فعالیت می کرد. Mads Clausen در جزیره Als در دانمارک در یک منطقه روستایی زندگی می کرد و با پیشینه کشاورزی و بطوریکه در زمینه مهندسی هیچگونه تجربه ای نداشت، و مطمئناً انتظار می رفت که Mads  شغل خانوادگی را ادامه دهد. امروزه مزرعه خانوادگی Mads باقی مانده و اگر به Als بروید، می توانید مزرعه را به عنوان موزه دانفوس ببینید. که هنوز گواهی بر میراث  Clausen می باشد.
تاریخچه کمپانی بیتزر_کمپرسور بیتزر
داستان موفقیت BITZER مربوط به 90 سال پیش می باشد. در سال 1934، مخترع سوابی، مارتین بیتزر، پایه های اولیه برند بیتزر را در یک کارگاه کوچک در Sindelfingen، آلمان گذاشت. او در ابتدا کمپرسور نمی ساخت، بلکه اکسپنشن های ترموستاتیک تولید می کرد. در ادامه تلاشها تولید کمپرسور به عنوان تجارت اصلی آنها تبدیل شد. امروزه شرکت بیتزر بزرگترین تولید کننده انواع کمپرسور جهت تهویه مطبوع و تبرید می باشد. و توانسته در بیش از 40 کشور با 75 نمایندگی و بیش از 4300 کارمند حضور جهانی گسترده ای داشته باشد. این شرکت با تولید محصولات سازگار با محیط زیست و همچنین مصرف انری کم همراه با کارایی موثر جایگاه قابل توجه ای در بین تولید کنندگان تهویه مطبوع و تبرید دارد.
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات