اریا

آریا تهویه در سال 1382 شرکت و برند خود را با نام تجاری “ آریا تهویه خراسان ” به ثبت رساند. که در ابتدا به امور طراحی، اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی در پروژه های دولتی و شخصی فعالیت خود را آغاز نمود. و از ابتدای سال 1386 با تکیه بر دانش و فناوری روز و نیز تلاش های مستمر تیم تحقیق و توسعه (R&D) شرکت، که حداکثر رضایت را در میان کاربران خود تضمین می کند. اولین نمونه دستگاههای هواساز را تولید کرد. و پس از اینکه 2 سال به طراحی و تست محصولات مختلف تهویه مطبوع اعم از چیلر، مینی چیلر، هواساز، لامینار فلو و… پرداخت.
در اواخر سال 1388 توانست کارخانه تولیدی خود را در شهر صنعتی چناران در زمینی به وسعت 11000 متر مربع، با زیربنای بالغ بر 2000 متر مربع تاسیس نماید. که شامل واحدهای اداری، طراحی (R&D)، ورق کاری و مونتاژ بود. در سال 1400 با توجه به  استقبال مشتریان و نیاز به افزایش ظرفیت تولید، اقدام به ساخت کارخانه جدید در شهرک صنعتی چناران با زیربنای 2400 متر مربع کرده. و همزمان کارخانه شماره 2 خود را در شهرک ماشین سازی راه اندازی نمود.

 

اکنون که در آستانه بیست و یکمین سالروز تاسیس شرکت آریا تهویه هستیم. بر خود می بالیم و خداوند منان را شاکریم که توانسته ایم  با تاسیس دفتر آریا تهویه در تهران علاوه بر دفتر مرکزی مشهد، به شما عزیزان خدمت کنیم.

امروز در حالی بیست و یکمین تاسیس شرکت آریا تهویه خراسان را جشن می گیریم. که با همت همکاران ، اعتماد و وفاداری مشتریان گرانقدر شاهد رقم خوردن دستاوردهای بزرگی بوده ایم.

ما ایمان داریم که این مسیر را تا بدین جا با لطف پروردگار و مشتریان وفادار و همت جمعی همکاران ارزشمند پیموده ایم. و از این پس نیز به همین یاری امید بسته ایم و در مسیر اقتدار ثابت قدم خواهیم ماند.

امید است در ادامه این مسیر با عزمی راسخ و بهره گیری از توانمندی همکاران ارزش آفرین بتوانیم.سهم خود را در توسعه همه جانبه کشور عزیزمان ایران برداریم.

 

مدیر عامل

محسن یساقی

                                                                                                                                                               

3 2 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
بیست و یکمین سالگرد تاسیس آریا تهویه
بیست و یکمین سالگرد آریا تهویه
روز جهانی کار و کارگر مبارک
روز جهانی کارو کارگر فرصتی است برای تامل در شرایط کارگران و تلاش برای بهبود شرایط زندگی آنها است . با احترام و تقدیر به کارگران به آنها انگیزه و حمایت بیشتر بدهیم تا بهترین نتایج را برای خود و جامعه به دست آوردند .
نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیید کنندگان تهویه مطبوع ایران در سال 1403برگزار شد
نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران در سال 1403 ، در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت در دفتر ریاست انجمن برگزار شد.
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات