مینی چیلرهای پروژه ارسلان

 

پروژه ارسلان مدرس 2

 

مینی چیلرهای آریاتهویه خیابان مدرس 2

 

ساخت و اجراء مینی چیلرهای پروژه ارسلان واقع در خیابان مدرس مشهد ، بار دیگر شرکت آریا تهویه خراسان مفتخر است با همکاری در پروژه های مسکونی هوای مطبوع جهت رفاه عزیزان را فراهم کند. ساخت و اجرای مینی چیلر ساختمان ارسلان واقع در مدرس 2 یکی از پروژه های ساختمانی  شرکت اریا تهویه می باشد .

مینی چیلر چیست

یک دستگاه چیلر کوچک با ظرفیت محدود است . از مینی چیلر به طور عمده برای سرمایش ساختمان های مسکونی کوچک یا کارگاه ها و دفاتر و یا فضاهای محدود استفاده می شود .قیمت چیلرها با توجه به نوع ظرفیتی که استفاده شده ، متفاوت می باشد . از مزایای مینی چیلرها می توان به قابلیت حمل و جابجایی آسان صرفه جویی در فضا و انرژی و عملکرد کارامد در خنک کردن فضاهای کوچک اشاره کرد .

 

ویژگی مینی چیلرهای آریا تهویه

مینی چیلرهای آریا تهوبه دارای ظرفیت برودتی 3.5 الی 6 تن تبرید می باشند و در 5 مدل با ظرفیت سرمایشی متنوع طراحی شده اند . مینی چیلرهای ما در پروژه ارسلان ظرفیت 5 تن تبرید رادارا می باشند .

_ دارای کمپرسور اسکرال

_ مبدل shell & tube بدون نیاز به منبع ذخیره

_کندانسور از نوع Fine plate با پره های آلومینیوی

_لوله مسی فین دار

_شیر انبساط ترموستاتیک و فیلتر درایر و سوییچ LP و HP قابل تنظیم

قیمت مینی چیلر

قیمت مینی چیلر معمولاً بر اساس عوامل مختلفی از جمله  ظرفیت سرمایشی ، ابعاد و متراژ  واحد مد نظر تعیین می‌شود . برای خرید مینی چیلر از شرکت آریا تهویه بهتر است به کاتالوگ مینی چیلر بالازن و روبروزن (همین محصول) مراجعه کنید. ظرفیت و مدل مینی چیلرها را بررسی کنید و  می توانید با کارشناسان شرکت آریا تهویه تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی در مورد انتخاب بهترین گزینه برای نیاز خود را دریافت کنید و قبل از خرید شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش را مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
پکیج یونیت هایژنیک و تجهیزات اتاق تمیز کارخانه داروسازی هری فارما افغانستان
همکاری با کارخانه داروسازی هری فارما به جهت تولید دستگاه های تهویه مطبوع هپاباکس، پکیج یونیت هایژنیک، کندانسینگ یونیت و.. واقع در افغانستان
ساخت و اجراء مینی چیلرهای پروژه ارسلان
ساخت و راه اندازی چیلر های ساختمان ارسلان واقع در خیابان مدرس توسط شرکت آریا تهویه خراسان
هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه ( دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن
تحویل و نصب دستگاه های هواساز ساخت شرکت آریا تهویه در شهرستان قائن.
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات