مینی چیلرهای پروژه ارسلان

 

پروژه ارسلان مدرس 2

 

مینی چیلرهای آریاتهویه خیابان مدرس 2

 

ساخت و اجراء مینی چیلرهای پروژه ارسلان واقع در خیابان مدرس مشهد ، بار دیگر شرکت آریا تهویه خراسان مفتخر است با همکاری در پروژه های مسکونی هوای مطبوع جهت رفاه عزیزان را فراهم کند. ساخت و اجرای مینی چیلر ساختمان ارسلان واقع در مدرس 2 یکی از پروژه های ساختمانی  شرکت اریا تهویه می باشد .

مینی چیلر چیست

یک دستگاه چیلر کوچک با ظرفیت محدود است . از مینی چیلر به طور عمده برای سرمایش ساختمان های مسکونی کوچک یا کارگاه ها و دفاتر و یا فضاهای محدود استفاده می شود .قیمت چیلرها با توجه به نوع ظرفیتی که استفاده شده ، متفاوت می باشد . از مزایای مینی چیلرها می توان به قابلیت حمل و جابجایی آسان صرفه جویی در فضا و انرژی و عملکرد کارامد در خنک کردن فضاهای کوچک اشاره کرد .

 

ویژگی مینی چیلرهای آریا تهویه

مینی چیلرهای آریا تهوبه دارای ظرفیت برودتی 3.5 الی 6 تن تبرید می باشند و در 5 مدل با ظرفیت سرمایشی متنوع طراحی شده اند . مینی چیلرهای ما در پروژه ارسلان ظرفیت 5 تن تبرید رادارا می باشند .

_ دارای کمپرسور اسکرال

_ مبدل shell & tube بدون نیاز به منبع ذخیره

_کندانسور از نوع Fine plate با پره های آلومینیوی

_لوله مسی فین دار

_شیر انبساط ترموستاتیک و فیلتر درایر و سوییچ LP و HP قابل تنظیم

قیمت مینی چیلر

قیمت مینی چیلر معمولاً بر اساس عوامل مختلفی از جمله  ظرفیت سرمایشی ، ابعاد و متراژ  واحد مد نظر تعیین می‌شود . برای خرید مینی چیلر از شرکت آریا تهویه بهتر است به کاتالوگ مینی چیلر بالازن و روبروزن (همین محصول) مراجعه کنید. ظرفیت و مدل مینی چیلرها را بررسی کنید و  می توانید با کارشناسان شرکت آریا تهویه تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی در مورد انتخاب بهترین گزینه برای نیاز خود را دریافت کنید و قبل از خرید شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش را مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
ساخت و اجراء مینی چیلرهای پروژه ارسلان
ساخت و راه اندازی چیلر های ساختمان ارسلان واقع در خیابان مدرس توسط شرکت آریا تهویه خراسان
هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه ( دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن
تحویل و نصب دستگاه های هواساز ساخت شرکت آریا تهویه در شهرستان قائن.
پروژه هتل شکوه شارستان
پروژه هتل شکوه شارستان پروژه هتل شکوه شارستان : هتل‌ها به عنوان یکی از مراکز عمومی ، از نظر زیرسازی، ساختار، امنیت و دکوراسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است طراحی هتل به عنوان یکی از حرفه‌های مهم در کلیه نقاط دنیا مورد توجه دست اندرکاران این رشته قرار گرفته است .میزان آرامش و آسایش برای […]
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات