هری فارما یکی از مدرن ترین کارخانه های داروسازی  در کشور افغانستان می باشد، که در سال 1394 هجری شمسی مجوز تاسیس خود را از مراجع زیربط رسمی اخذ کرده است. هری فارما طبق قوانین صلح جهانی برای تولید محصولات دارویی خود از Clean Room، Pass Box، پکیج یونیت،دستگاه های هواساز و دستگاه های تولیدی تمام اتوماتیک استفاده مینماید که طبق دستور العمل های استاندارد دوایی میخواهد بهترین کیفیت را در تولید محصولات خود به اثبات برساند.

کارخانه داروسازی هری فارما افغانستان

کارخانه داروسازی هری فارما افغانستان

 

مجموعه آریا تهویه خراسان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در ایران است. این مجموعه با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب تولید و عرضه می کند.
پکیج یونیت سرمایشی و گرمایشی هایژنیک یکی از محصولات با کیفیت این مجموعه است. که در محیط های حساس مانند بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، صنایع غذایی و دارویی، و سایر محیط هایی که نیاز به کنترل دقیق کیفیت هوا دارند، کاربرد دارد.به همین منظور یکی از مهم ترین دستاوردهای این مجموعه همکاری با کارخانه داروسازی هری فارما به جهت تولید دستگاه های تهویه مطبوع هپاباکس، پکیج یونیت هایژنیک، کندانسینگ یونیت و.. واقع در افغانستان شهر هرات می‌باشد.

کارخانه داروسازی هری فارما

کارخانه داروسازی هری فارما

پکیج یوینت هایژنیک چیست؟

پکیج یونیت شرکت آریا تهویه با کندانسور هوایی و آبی ساخته می شوند. علاوه بر آن با توجه به نیاز مشتری دارای مدل های افقی و عمودی می باشند. از جمله یک نوع پکیج  یونیت معروف به (Roof type) در این شرکت ساخته میشود که دارای کندانسور هوایی میباشد وکل دستگاه به صورت یک پارچه ساخته شده است.در این دستگاه کلیه نیازمندیهای تهویه مطبوع یک محیط در نظر گرفته شده و به طور کاملا یک پارچه کلیه خواسته های تهویه مطبوع را مرتفع می کند.
پکیج یونیت هایژنیک یک نوع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که در سیستم‌های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرد. که به عنوان یکی از راهکارهای مدرن برای ایجاد آسایش و فضایی پاک در مکان های حساس به آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد.پکیج یونیت هایژنیک به دلیل استفاده از فیلترهای HEPA و UV می تواند هوای محیط را به طور کامل از ذرات معلق، باکتری ها، و ویروس ها پاکسازی کند. و سیستم کنترل هایژنیک از یک کنترلر دیجیتالی استفاده می کند که امکان تنظیم دقیق دما، رطوبت، و کیفیت هوا را فراهم می کند.

مزایای پکیج یونیت هایژنیک

  • تابلو برق مجهز به انواع کنترل فاز، کلید حرارتی و اینورتر و سایر تجهیزات ساخت برندهای اروپایی و یا کره ای
  • شیر انبساط الکترونیکی Carel و یا Danfoss
  • سنسور هوای آزاد جهت کنترل دمای هوای ورودی به کندانسور چیلر
  • برد الکترونیکی کنترل دما و عملکرد
  • هوادهی از 2000CFM الی 4000CFM
  • ظرفیت برودتی 6 الی 120 تن تبرید
  • طراحی در 10 مدل با ظرفیت سرمایشی متنوع

    پکیج یونیت هایژنیک ساخت شرکت آریا تهویه

    پکیج یونیت هایژنیک ساخت شرکت آریا تهویه

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
پکیج یونیت هایژنیک و تجهیزات اتاق تمیز کارخانه داروسازی هری فارما افغانستان
همکاری با کارخانه داروسازی هری فارما به جهت تولید دستگاه های تهویه مطبوع هپاباکس، پکیج یونیت هایژنیک، کندانسینگ یونیت و.. واقع در افغانستان
ساخت و اجراء مینی چیلرهای پروژه ارسلان
ساخت و راه اندازی چیلر های ساختمان ارسلان واقع در خیابان مدرس توسط شرکت آریا تهویه خراسان
هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه ( دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن
تحویل و نصب دستگاه های هواساز ساخت شرکت آریا تهویه در شهرستان قائن.
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات