پروژه هتل شکوه شارستان

پروژه هتل شکوه شارستان : هتل‌ها به عنوان یکی از مراکز عمومی ، از نظر زیرسازی، ساختار، امنیت و دکوراسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است طراحی هتل به عنوان یکی از حرفه‌های مهم در کلیه نقاط دنیا مورد توجه دست اندرکاران این رشته قرار گرفته است .میزان آرامش و آسایش برای مخاطب نکته مهمی در طراحی هتل به حساب می‌آید و می بایست در احداث و اجرای انواع هتل رعایت شود .یکی از فاکتورهای آسایش در هتل ،آسایش حرارتی می‌باشد که اغلب با استفاده از سیستم تهویه مطبوع کنترل می‌شود .آسایش حرارتی بدین گونه توصیف می‌شود: شرایط حرارتی که ذهن انسان با آن سازگار بوده که ارزش گذاری آن هم ذهنی است.

پروژه هتل شکوه شارستان

پروژه هتل شکوه شارستان

 عوامل موثر بر طراحی سیستم تهویه مطبوع هتل :

میزان فعالیت در مکان‌های مختلف هتل مانند رستوران، اتاق‌ها متفاوت است و برای هر مکان باید با توجه به میزان فعالیت افراد سیستم مورد نظر را طراحی کرد .

شرایط محیطی که شامل دمای هوای خارج، میزان تشعشع حرارتی ،  میزان رطوبت و سرعت هوا می‌باشد.

میهمانانی که به هتل وارد می‌شوند در هنگام ورود انتظار یک هوای مطبوع در داخل هتل را دارند بنابراین محاسبه و انتخاب سیستم برای هتل فارغ از شرایط و وضعیت هوای خارج حائز اهمیت می باشد.

پروژه هتل شکوه شارستان

در طراحی سیستم‌های تهویه مطبوع هتل ویژگی‌های زیر رعایت شده است:

  • استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع بدون صدا زیرا سطح آسایش میهمانان حائز اهمیت می‌باشد.
  • امکان تامین هوای تازه به مقدار کافی در قسمت‌های مختلف مانند رستوران، کافی شاپ
  • استفاده از سیستم‌هایی که امکان توزیع هوا به صورت مرکزی را داشته باشند.
  • زیبایی هتل از نظر معماری
  • باید سیستم تهویه مورد نظر هتل انعطاف پذیر باشد و هر یک مستقل از یکدیگر باشند به طور مثال در زمانی که در اتاق مهمان نداریم سرمایش و گرمایش اتاق خاموش شود.

به طور کلی سیستم تهویه مطبوع هتل‌ها باید به صورتی باشند که کلیه بخش‌های هتل اعم از اتاق‌ها ،رستوران‌ها ،کافی شاپ و لابی را تامین کند .

پروژه هتل شکوه شارستان

بهترین انتخاب سیستم تهویه مطبوع برای سرمایش هتل چیلر می‌باشد زیرا با این انتخاب می‌توان هوای خنک مورد نظر اتاق‌ها را از طریق فن کوئل و محیط رستوران را با دستگاه هواساز تامین نمود.

با توجه به امکانات هتل شکوه شارستان مشهد برای آسایش حرارتی میهمانان عزیز، شرکت آریا تهویه برای هر قسمت از هتل با توجه به شرایط دمایی مورد نیاز دستگاه تهویه مطبوعی را طراحی کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

با توجه به زیربنا هتل و کاربری‌های مختلفی که در هتل قرار گرفته است  و اقلیم آب و هوایی که هتل شکوه شارستان در آن قرار گرفته است  با استفاده از نرم‌افزار محاسبات بار سرمایی و گرمایی برای هتل فوق دو دستگاه چیلراسکرال ۱۸۰ تن تبرید نامی مجموعاً ۲۵۰ تن واقعی طراحی شده است و در حال حاضر آسایش حرارتی میهمانان هتل شکوه شارستان مشهد راتامین میکند.

پروژه هتل شکوه شارستان

هواساز به ظرفیت ۲۱۰۰ cfm برای فضای استخر هتل طراحی شده است.

هواساز به ظرفیت ۲۰۰۰ cfm برای فضای لاندری هتل طراحی شده است.

 هواساز به ظرفیت ۱۴۵۰ cfm برای فضای اداری هتل طراحی شده است.

هواساز به ظرفیت ۵۸0۰ cfm با ۳۶۰۰  cfm هوای برگشتی برای فضای رستوران سنتی هتل طراحی گردیده است.

 هواساز به ظرفیت ۱۶۷۰۰ cfm با مقدار هوای برگشتی ۹۰۰۰ cfm برای فضای رستوران که در طبقه همکف هتل طراحی گردیده است

هواساز به ظرفیت ۱۳۰۰۰ cfm با مقدار هوای برگشتی ۹۰۰۰ cfm برای فضای رستوران که در طبقه اول هتل قرار گرفته است طراحی شده است

 برای فضای لابی که در طبقه اول هتل قرار دارد هواسازی به ظرفیت ۷۴۰۰ cfm  با مقدار هوای برگشتی 4500 cfm طراحی شده است

برای فضای آشپزخانه که در زیرزمین قرار گرفته است هواسازی به ظرفیت ۶۰۰۰ cfm طراحی شده است

پروژه هتل شکوه شارستان

پروژه هتل شکوه شارستان

هتل شکوه شارستان

بلوار شارستان رضوی مشهد در منطقه ثامن مشهد قرارگرفته است.تعدادزیادی ازهتل‌ها ومجتمع‌های اقامتی اطراف حرم مطهر بخاطرموقعیت مکانی خیلی خوب و در دسترس بودن برای زاِئران درخیابان شارستان واقع شده اند. این مکان دارای بافت قدیمی می باشد و ساخت و سازهای جدید نتوانسته این بافت راتغییر بدهد. اگه به دنبال اقامت درمکانی نزدیک به حرم مطهر رضوی هستید خیابان شارستان  یکی از گزینه‌های مناسب برای شما می باشد.

در این خیابان هتل های زیادی وجود دارد.از جمله هتل 4 ستاره شکوه شارستان مشهد که یکی از تازه ساز ترین ومدرنترین هتل های مشهد است که در خیابان شارستان قرار دارد و فاصله آن تا حرم مطهر حدود 8 دقیقه است.آرامگاه نادرشاه افشار، خانه تاریخی توکلی و خانه تاریخی داروغه، بازار مرکزی، موزه مرکزی آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، گنبد خشتی، شهربازی هپی لند در آرمیتاژ طبرسی و … از جاذبه های مشهد در نزدیکی هتل شکوه شارستان می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه حدود 10 کیلومتر و تا راه آهن 3 کیلومتر است.هتل شکوه شارستان مشهد در بهار 1401 تاسیس شده است و با ارائه امکاناتی ایده آل وخاص همچون مجموعه آبی، سالن تناسب اندام و اتاق هایی جذاب درحال حاضر توانسته یکی از بهترین وبه روزترین هتل های مشهد باشد. در ادامه با اتاق ها، امکانات و مکان های نزدیک به هتل شکوه شارستان مشهد آشنا خواهید شد. 

اتاق های هتل شکوه شارستان مشهد

این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی ایده آل است که باعث شده در کنار نوساز بودن یکی ازبهترین گزینه ها برای رزرو هتل در مشهد باشد.ازجمله این امکانات شامل مجموعه آبی و تناسب اندام  رستوران و کافی شاپ و …..

هتل شکوه شارستان مشهد شامل 13 طبقه ساختمانی و 126 واحد اقامتی است که با متراژهای استانداردوقابل قبول آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) وسایر مسافران هستند. این هتل 4 ستاره دارای امکانات رفاهی خیلی خوبی می باشد تا مهمانان رضایت کامل و قابل قبولی از اقامت در این هتل داشته باشند . ناگفته نماند چشم انداز برخی اتاق ها رو به حرم، رو به فضای سبز و محوطه هتل است. 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
مقاله های مرتبط
هواساز و هواساز هایژنیک درمانگاه ( دارالشفاء ) امام رضا شهرستان قائن
تحویل و نصب دستگاه های هواساز ساخت شرکت آریا تهویه در شهرستان قائن.
پروژه هتل شکوه شارستان
پروژه هتل شکوه شارستان پروژه هتل شکوه شارستان : هتل‌ها به عنوان یکی از مراکز عمومی ، از نظر زیرسازی، ساختار، امنیت و دکوراسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است طراحی هتل به عنوان یکی از حرفه‌های مهم در کلیه نقاط دنیا مورد توجه دست اندرکاران این رشته قرار گرفته است .میزان آرامش و آسایش برای […]
تحویل شش دستگاه مینی چیلر بالازن به ظرفیت 8 و 10 تن
تحویل شش دستگاه مینی چیلر بالازن به ظرفیت 8 و 10 تن کارفرمای این کار مهندس روحانی می باشد. نصب این دستگاه از جمله پروژه های مسکونی می باشد.     5 1 رای امتیازدهی به مقاله
عضویت
به من اطلاع بده وقتی که
guest
0 نظرات کاربران
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات